ما تمایل داریم که اسباب بازی طاها را بهعنوان محصولاتی سرگرمکننده و بیاحترامی ببینیم که به فرزندانمان میدهیم تا آنها را مشغول و سرگرم کنیم.
حتی ممکن است به یاد داشته باشید که خاطرات کودکی مورد علاقه تان بازی با مجموعه اسباب بازی هایتان بود و مراقبت از دوست داشتنی ترین وسایلتان مهم ترین چیز در دنیا به نظر می رسید.
به همین دلیل، اسباببازیها چیزی بیش از محصولات بیاحترامی هستند که ما به خانههایمان میآوریم و یک سال بعد بیرون میاندازیم، زیرا میتوانند سالها شادی را برای فرزندانمان فراهم کنند و حتی ممکن است به آنها در یادگیری کمک کنند.
با این حال، آنچه ممکن است به نظر یک محصول سرگرم کننده یا یک کالای تجاری ساده در سطح باشد، محصولی است که در فرآیند طراحی برای کارآمد کردن آن و اطمینان از مناسب بودن آن برای طیف گسترده ای از مصرف کنندگان، فکر زیادی کرده است.
علاوه بر این، اسباببازیها مشمول استانداردهای نظارتی سختگیرانه هستند تا مطمئن شوند که احتمال آسیب یا آسیب آنها بسیار کم است.
بگویید می خواهید یک اسباب بازی به بازار بیاورید.
این مهم است که کاملاً آگاه باشید و در مورد این تعهد بزرگ آگاه باشید، و اینکه در طول مسیر در چه مراحلی از این فرآیند سرمایه گذاری خواهید کرد.
از زمان تصور تا تولید و بازاریابی، راهنمای A-Z ما به شما در دستیابی به آن هدف کمک می کند.
مرحله طراحی با معرفی یک ایده آغاز می شود.
این امر معمولاً با نوعی نوآوری به بهترین شکل به دست می آید که به شما فضای قانونی برای تعریف یک ایده جدید به عنوان ایده خود می دهد.
این ایده باید منحصر به فرد و قابل فروش باشد.
به یاد داشته باشید که بازار اسباب بازی چقدر گسترده است و چقدر رقابت وجود دارد.
به عنوان مثال، نمایشگاه اسباببازی در نیویورک هر ساله بیش از 7000 ایده اسباببازی به آن ارائه میشود.
یک طرح ممکن است بر اساس ایده کمک به یادگیری کودکان، ساختن یک طرح اسباببازی که قبلاً درک شده و پذیرفته شده بود مدولارتر شود، یا حتی تجزیهپذیری زیست تخریبپذیری یک خط اسباببازی خاص با استفاده از مواد خاص و نوآورانه بهبود یابد.
یک ایده عالی است، اما از پیوند خارج می شود.