ما نتوانستیم شواهد خاصی در ادبیات پیدا کنیم که نشان دهد مصرف کنندگان از برچسب های بطری پلاستیکی برای اطلاع از شیوه های استفاده از پلاستیک خود استفاده می کنند (به عنوان مثال، مایکروویو). یک مطالعه در بین مصرف کنندگان لیبیایی برچسب های بسته بندی را بررسی نکرد. با این حال، نشان داد که توجه بالای شرکتکنندگان به ایمنی بستهبندی (یعنی پایداری و عدم مهاجرت به محتوای آن) به عنوان یک معیار مهم در طول خرید به اوج نمیرسد.
آنها کیفیت، جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه ایمنی و سلامت را بر اساس ویژگی های بسته بندی مانند مواد و رنگ قضاوت کردند . تحقیقات استرالیایی نشان داد که مصرفکنندگان دستورالعملهای آمادهسازی و نگهداری شیرخشک نوزاد را میخواندند و میفهمیدند، اما آنها را نادیده میگرفتند یا تا حدی از آنها پیروی میکردند.
اگرچه به طور خاص در مورد استفاده از بسته بندی نیست، تولیدی ظروف پلاستیکی مطالعات در آفریقای جنوبی نشان داد که مصرف کنندگان احتمالاً از دستورالعمل های استفاده روی برچسب های مواد غذایی در هنگام خرید استفاده می کنند] و این دستورالعمل ها بر تصمیمات خرید اکثر شرکت کنندگان تأثیر می گذارد.
مطالعه دیگری استفاده از برچسب برای حفظ تازگی و آماده سازی محصول را تایید کرد . با این وجود، پیشنهاد میشود که در دسترس بودن، دقت و اعتبار برچسبگذاری محدود در آفریقای جنوبی ممکن است ظرف یکبار مصرف میوه توانایی مصرفکنندگان را برای تصمیمگیری در مورد شیوههای بازیافت پلاستیک و تصمیمگیری خرید مختل کند . ما می توانیم همین را در مورد استفاده از بسته بندی ایمن بر اساس این محدودیت های برچسب گذاری استنباط کنیم.
- منابع:
- تبلیغات: